Lt. Strike wrote:ik was vandaag een beetje laat dus en moet nog ff een spelletje afmaken dus kon ik er niet meteen in
Ik ben allang blij dat je kon joinen

Grtz
MarVal
Moderator: Tournament Directors
Lt. Strike wrote:ik was vandaag een beetje laat dus en moet nog ff een spelletje afmaken dus kon ik er niet meteen in
pilot16 wrote:Game 1789699 joepie gewonnen
1.pilot16
2.jako1230
3.ikhikhikh
4.Lt. Strike
5.Ollie B. Bommel
6.grayknight
![]()
\:D/
gangster2b wrote:hallo allemaal![]()
Van Timon hoorde ik over dit toernooi, dat het zo leuk is etc.
Ik las dat iedereen mee kon doen, maar volgens mij zijn jullie nu al begonnen...![]()
Als ik nog ergens bijkan hoor ik dat graag!
Ik heb alleen op dit moment geen premium, en kan dus 4 games, maar zit in twee in de slotfase, dus verwacht dat ik zeer binnenkort (enkele dagen) kan joinen, mocht er nog plaats zijn natuurlijk.
nog een vraagje:
wordt er in teams gespeeld of ieder voor zich?
alvast bedankt,
Thijs
gangster2b wrote:hey marval kan je dat dan ook in die score lijst veranderen, dat je mijn (nick) naam in die lijst zet ipv jeroen?
gangster2b wrote:OK is goed hoorik zie het vanzelf wel veranderen
nog één vraagje, niet om iemadn op te jagen, maar hoelang duurt het voor een toernooi game om te beginnen?
(nieuw hier dus weet weinig sorry)
gangster2b wrote:naar aanleiding van de game waar ik nu in speel, Ollie B bommel was er niet en toen is er een vervanger gejoind, dat vcind ik alleen maar beter want dan kunnen we tenminste beginnen, maar hoe werkt het met de punten die diegene verdient?
thijs
Gnome by PM wrote:Tournament Game: Veroveraars Club Toernooi - R8 - Alexander's Empire
game 1819002
winnaar: Gnome
2de Sir Frost
3de Pjetro
4de g4s racerke
5de Demon666
6de gertbomber
greets
Gnome
ikhikhikh wrote:Tournament Game: Veroveraars Club Toernooi - R3 - Europe
game 1878130 is klaar
1e: Ikhikhikh