R8 - Alexander's Empire, Game 2018000klaar 1. eagle_1 7 punten (is nog niet verwerkt in de League) 2. JBlombier 5 punten (is nog niet verwerkt in de League) 3. PoizZz 4 punten (is nog niet verwerkt in de League) (speelt ipv Sebas84) 4. Bonobo 3 punten (is nog niet verwerkt in de League) 5. MarVal 2 punten (is al verwerkt in de League) 6. SirSebstar 1 punt (is al verwerkt in de League)
Hou een slot vrij, vanavond wordt er een nieuwe game aangemaakt.
In je euforie van je overwinning had je deze post in de verkeerde thread geplaatst. Je had hem in de Koning der Lage Lande thread geplaatst, maar het moest deze zijn
Want deze game is Veroveraars Club Toernooi - R8 - Alexander's Empire.
Maar goed, ik heb je post even hier naartoe overgeheveld en met deze overwinning in de gemengde game met leden uit een andere league heeft je wel de 6de plaats opgeleverd in de Holland League.
Gemengde Games
R8 - Ancient Greece, Game 2018179klaar (nog niet verwerkt in de League) 1. Lone.prophet 7 punten 2. onbekende 5 punten 3. Lt. Strike 4 punten 4. pette_x 3 punten 5. Timon 2 punten 6. pascalleke 1 punt
R7 - Ancient Greece, Game 2148541wachten op spelers * [player]PoizZz[/player] * [player]gertbomber[/player] * [player]thedriver[/player] * [player]brikb[/player] * [player]pilot16[/player] * [player]Lt. Strike[/player]
Morgen zullen de andere games worden aangemaakt. Dus zorg op tijd voor een vrije slot om je game te joinen. Bedankt. Lukt het niet op tijd, geef het dan door op tijd.
1 BlAckICE 2 Sir Frost 3 nathansamson 4 g4s racerke 5 Al Capone 69 6 jasper_be
Gefeliciteerd,
Belgium League
R7 - Ancient Greece, Game 2018073klaar (is nog niet verwerkt in de League) 1. BlAckICE 7 punten 2. Sir Frost 5 punten 3. nathansamson 4 punten 4. g4s racerke 3 punten 5. Al Capone 69 2 punten (speelt ipv gertbomber) 6. japser_be 1 punt
Door deze uitslag staat BlAckICE: - 1ste in de Belgium League - 2de in de Veroveraars Club Trofee.
eagle_1 wrote:MarVal is de uitslag van Game 2018000 al in de stand verwerkt?
Nee, vanavond zal er een nieuwe update plaatsvinden. Hieronder de info over je game (die nog tot vandaag) te vinden is op Post 2 op de 1ste pagina:
R8 - Alexander's Empire, Game 2018000klaar 1. eagle_1 7 punten (is nog niet verwerkt in de League) 2. JBlombier 5 punten (is nog niet verwerkt in de League) 3. PoizZz 4 punten (is nog niet verwerkt in de League) (speelt ipv Sebas84) 4. Bonobo 3 punten (is nog niet verwerkt in de League) 5. MarVal 2 punten (is al verwerkt in de League) 6. SirSebstar 1 punt (is al verwerkt in de League)
R7 - Ancient Greece, Game 2018162 begonnen 1. Koganosi (speelt ipv jan1976) 2. bomberm4n 3. sherkaner (ipv Jansie, hij is gestopt) 4. Timon (speelt ipv shabba) 5. 69Chevy (speelt ipv rico.s) 6. MarkW 1 punt (is nog niet verwerkt in de League)
Mijn eerste game, mijn eerste overwinning. Dankje voor de mooie games jongens. Dit is de uitslag btw.
It was een spoken alliance. Wat legal is maar oke, het was niet zo handig van rood om het voor 5 beurten te doen, moet ik toegeven. Hij had beter 2 beurten kunnen doen. En paars deed het nou ook niet echt handig maar dat zijn details XD. Ik zou het volgende x dan wel niet doen als ik met je speel.
Koganosi wrote:R7 - Ancient Greece, Game 2018162 begonnen 1. Koganosi (speelt ipv jan1976) 2. bomberm4n 3. sherkaner (ipv Jansie, hij is gestopt) 4. Timon (speelt ipv shabba) 5. 69Chevy (speelt ipv rico.s) 6. MarkW 1 punt (is nog niet verwerkt in de League)
Mijn eerste game, mijn eerste overwinning. Dankje voor de mooie games jongens. Dit is de uitslag btw.
Urs
Koganosi.
Gefeliciteerd met je 1ste overwinning, netjes!
Gemengde Games
R7 - Ancient Greece, Game 2018162klaar 1. Koganosi 7 punten (speelt ipv jan1976) 2. bomberm4n 5 punten 3. sherkaner 4 punten (ipv Jansie, hij is gestopt) 4. Timon 3 punten (speelt ipv shabba) 5. 69Chevy 2 punten (speelt ipv rico.s) 6. MarkW 1 punt (is nog niet verwerkt in de League)
Koganosi wrote:It was een spoken alliance. Wat legal is maar oke, het was niet zo handig van rood om het voor 5 beurten te doen, moet ik toegeven. Hij had beter 2 beurten kunnen doen. En paars deed het nou ook niet echt handig maar dat zijn details XD. Ik zou het volgende x dan wel niet doen als ik met je speel.
Urs
Koganosi
Oppassen hiermee, ook in dit toernooi is het niet toegestaan: geheime of gemelde alliances!!