Toernooi: Koning der Lage Landen 2007 (Winnaar: Demon666)
Moderator: Tournament Directors
- Al Capone 69
Fritsvg wrote:MarVal, komt de lijst met mensen die mee doen hier ook nog te staan? Want we weten nu alleen hoeveel mensen mee doen
Deze staan al van het begin af aan op deze Topic...
Als ik de update maak en ik geef aan bijvoorbeeld:
Op Post 3: "nu 13 Belgische ridders" betekent dat er op pagina 1 van deze Topic, op de 3de Post de 13 ridders staan met hun namen.
Dus maw staan de namen van alle deelnemers op de eerste pagina van deze Topic. De Belgische ridders staan op de 3de Post. De Nederlandse ridders staan op de 4de Post.
Verder staat de verhaallijn op de 2de Post van deze Topic en de kaart van de Lage Landen dus op de 1ste Post van deze Topic.
Heb je nog vragen, dan hoor ik het wel.
Grtz
MarVal
UPDATE
UPDATED:
Op Post 1:
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Grtz
MarVal
Op Post 1:
- - De kaart van de Lage Landen
- - De verhaallijn van dit toernooi
- - Nu 22 ridders van het Verbond van Belgica
- - 34 ridders van het Verbond van Nederlandia
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Grtz
MarVal
Fritsvg wrote:Ok MarVal, bedankt voor de info, ik las alleen maar die nieuwe berichten! Dus had nu opeens veel te lezen en te bekijken.
P.S. Dan plaatje van jouw, is dat die Jango Fett of Boba Fett uit StarWars?
Groetjes, Frits
Graag gedaan.
Enne, het is de zoon, Boba Fett, eigenlijk de enige echte....
Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Sun Jul 22, 2007 3:35 pm, edited 1 time in total.
UPDATE op Post 3
UPDATED:
Op Post 3:
Grtz
MarVal
Op Post 3:
- - Nu 23 ridders van het Verbond van Belgica
Grtz
MarVal
UPDATE Post 3 en Post 4
UPDATED:
Op Post 3:
De reden dat deze twee ridderorden zijn begonnen is, omdat ze al bijna 2 weken vol zijn en daarvan nog niemand op vakantie is/gaat.
Nu wachten op de andere ridderorden van de Lage Landen die vol geraken of zo als. Hun strijd zal niet lang meer duren....
Grtz
MarVal
Op Post 3:
- - Nu 23 ridders van het Verbond van Belgica
- - De ridderorde van de Oosterlingen en de ridderorde van de Westerlingen zijn al begonnen in hun strijd om hiërarchie binnen hun ridderorde.
De reden dat deze twee ridderorden zijn begonnen is, omdat ze al bijna 2 weken vol zijn en daarvan nog niemand op vakantie is/gaat.
Nu wachten op de andere ridderorden van de Lage Landen die vol geraken of zo als. Hun strijd zal niet lang meer duren....
Grtz
MarVal
Koning der Lage Landen toernooi
ok ik doe mee
ridder:pette_x
rang:sergeant
koninkrijk:belgie
ridderorde:De Vlamingen
ridder:pette_x
rang:sergeant
koninkrijk:belgie
ridderorde:De Vlamingen
UPDATE op Post 3
UPDATED:
Op Post 3:
Grtz
MarVal
Op Post 3:
- - Nu 26 ridders van het Verbond van Belgica
Grtz
MarVal