Toernooi: Koning der Lage Landen 2007 (Winnaar: Demon666)
Moderator: Tournament Directors
-
Lone.prophet
- lt_oddball
"De volgende variaties zullen in dit toernooi voorkomen:
Number of Players: 2, 3, 4, 5, 6
Game Type: Terminator, Doubles, Triples
Bonus Cards: Escalating, Flat Rate, No Cards
Fortifications: Chained, Adjacent, Unlimited"
Maar hoe gaat het nu verlopen ?
Meteen alle spelers in 6 player spellen ? Hoe is dan de rangorde voor de 5 verliezers ?
Of alleen 2 player spellen ? Maar hoe vaak en tegen wie wordt er dan gespeeld ? En gaat dat niet te lang duren ?
En wie bepaalt welk type spel ? De spelers zelf ?
Is er wel over nagedacht ? Of gaan we er een beetje over stemmen (dat gaat natuurlijk verkeerd) ?

Meteen alle spelers in 6 player spellen ? Hoe is dan de rangorde voor de 5 verliezers ?
Of alleen 2 player spellen ? Maar hoe vaak en tegen wie wordt er dan gespeeld ? En gaat dat niet te lang duren ?
Is er wel over nagedacht ? Of gaan we er een beetje over stemmen (dat gaat natuurlijk verkeerd) ?
lt_oddball wrote:"De volgende variaties zullen in dit toernooi voorkomen:
![]()
![]()
![]()
Wees niet ongerust. Ziee maar naar mijn andere twee toernooien. Die lopen ook goed.
Het format zit allang in mijn hoofd en op papier. Ben alleen pas terug van vakantie en moet alles hier weer op orde hebben.
Het is in ieder geval niet zomaar een toernooi, maar met een verleden en heden fictieve verhaallijn erin, die ik begin en die door jullie gamesbattles onderling en tegen andere ridderorden hun eigen wending krijgen (met puntentelling voor de ridderorden, landen en je eigen persoontje), waaruit eindelijk maar een Koning zal heersen over De Verenigde Koninkrijk der Lage Landen.
Dus nog even geduld aub/svp.
Grtz
MarVal
-
Wild_Tiger
Plien wrote:Ik dacht dat je de 15e pas wegging, maar zie dat je net weer terug bentDat was of een heel snelle vakantie, of je bent eerder weggegaan??
Ha, ha... ben eerder wegggegaan.
Je hebt het waarschijnlijk verkeerd gelezen of ik verkeerd erop gezet
Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Mon Jul 16, 2007 4:07 pm, edited 2 times in total.
UPDATE Post en Post 2
UPDATED:
On Post 2:
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Grtz
MarVal
On Post 2:
- - Nu 13 Belgische ridders
- - Nu 34 Nederlandse ridders
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Grtz
MarVal
-
bonobo`s son
MarVal wrote:Plien wrote:Ik dacht dat je de 15e pas wegging, maar zie dat je net weer terug bentDat was of een heel snelle vakantie, of je bent eerder weggegaan??
Ha, ha... ben eerder wegggegaan.
Je hebt het waarschijnlijk verkeerd gelezen of ik verkeerd erop gezet
Grtz
MarVal
Neej, wat ik las stond in het bericht van Wisse. Maar omdat ie jou ge-qoute had, had ik nog in m'n hoofd dat jij het geschreven had
- lt_oddball
moetsie62 wrote:hey mannen ,is er nog plaats voor ne belg ,kzen wel nooby met forums ,en wanneer is da tornooi?
Aangezien het nog niet begonnen is, denk ik dat je nog wel mag meedoen, ookal weet ik het niet zeker.
Je moet in ieder geval dit invullen om mee te doen:
Ridder: (je naam)
Rang: (je rang in CC)
Koninkrijk: (je nationaliteit)
Ridderorde: (de Ridderorde van je land)
Wanneer het begint is ook nog niet gezegd.
Ik hoop dat marval een keer langskomt en dat alles duidelijk maakt, dan zult ge wss ook wete of je mag meedoen of niet.
UPDATE
UPDATED:
De deelnamelijst van Belgische ridders en Nederlandse ridderszijn verplaatst naar respectievelijk Post 3 en Post 4.
Op Post 2 nu De verhaallijn van dit toernooi. Ik ben met het verhaal begonnen, maar de wendingen in het verhaal worden door jullie bepaalt aan de hand van de uitslagen van de gestreden battles in de diverse verhaallijnen.....
Noot:
Met dit verhaal wil ik toch iets nieuws toevoegen, dan zomaar weer een toernooi met rondes, semi-finals en uiteindelijk de finale. De regie van het verhaal hebben jullie zelf in handen. Op post 1 zal later meer info komen mbt puntentellingen van jezelf en van de ridderorden.
Grtz
MarVal
De deelnamelijst van Belgische ridders en Nederlandse ridderszijn verplaatst naar respectievelijk Post 3 en Post 4.
Op Post 2 nu De verhaallijn van dit toernooi. Ik ben met het verhaal begonnen, maar de wendingen in het verhaal worden door jullie bepaalt aan de hand van de uitslagen van de gestreden battles in de diverse verhaallijnen.....
Noot:
Met dit verhaal wil ik toch iets nieuws toevoegen, dan zomaar weer een toernooi met rondes, semi-finals en uiteindelijk de finale. De regie van het verhaal hebben jullie zelf in handen. Op post 1 zal later meer info komen mbt puntentellingen van jezelf en van de ridderorden.
Grtz
MarVal
- Teknimjekne
-
Luciano_ds
UPDATE
UPDATED:
Op Post 1:
Grtz
MarVal
Op Post 1:
- - De kaart van de Lage Landen
- - De verhaallijn van dit toernooi
- - Nu 16 ridders van het Verbond van Belgica
- - 34 ridders van het Verbond van Nederlandia
Grtz
MarVal