nee lage landen kolopt ook omdat wij3 ook wel op die manier genoemd wordenSirSebstar wrote:een kleine tip,
Mischien is het wel leuk tip dit de Koning(ing) der Benelux te noemen, historisch ook verantwoord.
Toernooi: Koning der Lage Landen 2007 (Winnaar: Demon666)
Moderator: Tournament Directors
-
bonobo`s son
Lage Landen
bonobo`s son wrote:nee lage landen kolopt ook omdat wij3 ook wel op die manier genoemd wordenSirSebstar wrote:een kleine tip,
Mischien is het wel leuk tip dit de Koning(ing) der Benelux te noemen, historisch ook verantwoord.
Dat denk ik ook.
De Lage Landen is een term voor een laaggelegen gebied in West-Europa toen Nederland en België nog niet als aparte staten bestonden. Soms wordt ook Luxemburg bij de Lage Landen gerekend.
De term wordt gebruikt in de geschiedschrijving, maar ook vandaag de dag nog wordt het gebruikt als aanduiding voor beide landen samen. Er wordt wel gesproken over de Nederlanden als men het heeft over de Lage Landen, maar het is ook geografisch het gebied in West-Europa dat ingesloten ligt tussen de Franse gebieden in het Zuiden, de Duitse gebieden in het Oosten en de Engelse gebieden aan de andere kant van de Noordzee in het Westen en het Noorden.
Het is maar hoe men het opvat. We zullen het hier wel zien.
Grtz
MarVal
- SirSebstar
- Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Cubus wrote:Vraagje: Hoe lang denk je dat dit toernooi gaat duren? Want als het te lang duurt is het voor mij misschien verstandiger toch niet mee te doen i.v.m. de naderende vakantie.
Als de vakantie nadet, zal het even op en laag pitje komen te staan.
Geef gewoon aan via PM wanneer je tijdelijk niet meer op CC zit.
Dan kan ik er rekening mee houden. Heb het ook zo gedaan bij mijn andere tournys. Dus geen probleem.
Grtz
MarVal
-
BulaMatari
UPDATE Post 2 en Post 3
UPDATED:
On Post 2:
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Noot:
- Iedereen kan meedoen, premium of niet. Zorg er alleen voor dat je deze Topic in de gaten houdt om te kijken wanneer het begint. En tegen die tijd moet je wel een slot vrij houden.
- De vakantieperiodes hou ik in de gaten. Geef aan wanneer je niet kan middels een PM of een bericht hier.
Grtz
MarVal
On Post 2:
- - Nu 6 Belgische ridders
- - Nu 12 Nederlandse ridders
En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.
Noot:
- Iedereen kan meedoen, premium of niet. Zorg er alleen voor dat je deze Topic in de gaten houdt om te kijken wanneer het begint. En tegen die tijd moet je wel een slot vrij houden.
- De vakantieperiodes hou ik in de gaten. Geef aan wanneer je niet kan middels een PM of een bericht hier.
Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Mon Jun 18, 2007 2:26 pm, edited 1 time in total.
leuk idee maar een heel groot probleem;
NOOIT zal een vlaming zich een wallonier laten noemen, zelfs niet in een spelletje, en heel weinig walloniers kunnen nederlands lezen/schrijven dus zal je er niet veel vinden (en zelfde voor luxemburgers ...)
misschien iets kleiner proberen met minder groepen .....
ik houd het in de gaten en eventueel doe ik ook mee .....
NOOIT zal een vlaming zich een wallonier laten noemen, zelfs niet in een spelletje, en heel weinig walloniers kunnen nederlands lezen/schrijven dus zal je er niet veel vinden (en zelfde voor luxemburgers ...)
Always look on the bright side of life !!
Z00T wrote:leuk idee maar een heel groot probleem;
Je hebt daarin gelijk. Maar om nu geen scheve gezichten te trekken, staan ze der nog bij. Ik zal deze samenstelling nog een kleine week aanhouden en dan zal er een nieuwe update komen op Post 1. Meer overzichtelijker net als mijn andere toernooien.
Bedankt voor je suggestie. Die zijn altijd welkom.
Grtz
MarVal
(update: 18-06-2007)
Nu 4 verschillende ridderorden ipv 5 per Koninkrijk.
Last edited by MarVal on Mon Jun 18, 2007 9:19 am, edited 1 time in total.
jaaa, leuk idee, ik doe ook mee
Ridder: Chevy
Rang: Sergeant
Koninkrijk: NL
Ridderorde: Westerlingen
Mooi dat eindelijk de Benelux map klaar is, ben benieuwd hoe die te spelen is
Ridder: Chevy
Rang: Sergeant
Koninkrijk: NL
Ridderorde: Westerlingen
Mooi dat eindelijk de Benelux map klaar is, ben benieuwd hoe die te spelen is
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
UPDATE Post 1 en Post 2
UPDATED:
On Post 1:
Grtz
MarVal
On Post 1:
- - Toernooi Informatie
- - Nu 7 Belgische ridders
Grtz
MarVal
- Sierra_Leon