oj.. en till maratonmatch.. Min match mot steel håller också fortfarande på.. Det är väldigt jämt där med men korten lär avgöra nu... Tur jag iaf får med mig minst en pinne annars hade det blivit nervöst i sista omgången crash
ArgoW wrote:en fråga bara är de någon som har vunnit cupen 2 gånger eller blir de vinnaren i denna som blir först till de?
Cup och serie har hittills inte vunnits av samma person två gånger. Verkar som att både serien och cupen får en segrare som vunnit tidigare denna gång.
vinner jag min sista match vinner jag min serie med å då är man i div 4 igen o denna gång ska jag inte sluta spela 1/3 in i serien så vi ses i div 1 om 2 år.... fan va lång tid de kommer ta hehe får nöja mig med att vinna cupen så länge ....
nu kommer jag nog förlora både cupen o serie matchen o hamna på 3 plats bara för de hahaha
Dryorophus wrote:Matchen mellan Lufsen75 och Dryorophus slutade efter 8 rundor, då lufsen tillslut inte kunde stå emot Dryorophus hårda attack. Så Dryorophus krossade Lufsens drömmar om att spela i div 1 nästa säsong. Nu får Lufsen hålla tummarna att alstergren får nerver och förlorar sina matcher.
Nädu, på väg att storma hem hem Portugalkarta as we speak... nerverna finns där, men lyckligtvis ett par sköna tärningar också!
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
[player]alstergren[/player] v. [player]Snögubben[/player]
Vinnare: alstergren (runda 5)
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
Dryorophus wrote:Matchen mellan Lufsen75 och Dryorophus slutade efter 8 rundor, då lufsen tillslut inte kunde stå emot Dryorophus hårda attack. Så Dryorophus krossade Lufsens drömmar om att spela i div 1 nästa säsong. Nu får Lufsen hålla tummarna att alstergren får nerver och förlorar sina matcher.
Nädu, på väg att storma hem hem Portugalkarta as we speak... nerverna finns där, men lyckligtvis ett par sköna tärningar också!
Ja, det var ju synd det. Tyvärr kunde jag själv inte stå ut till 11 rundan utan vart utslagen mycket tidigare. Så du vann serien (och jag grattulerar dig till den) medan jag är den som får kvala.
P.S. Du kunde inte ha delat med dig av de där sköna tärningarna??
Juve - snyggt med två titlar! Grattis. Är det inte dags att skaffa premium för att fira?
JAG VANN CUPEN MOHAHAHAHAHAHA allt tackvare att jag lärde mig och utvecklade ny taktik 2-3 dar sedan annars hadde jag alldrig vunnit när jag startat 2a