Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)
Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
Lycka till i säsong 5!!
Förbered dig på AoR2 istället. =)
Vem har den kartan?
Lufsen så klart. Han har ju tänkt ta kvalplaceringen och vinna den för att spela i första divitionen nästa säsong
Lycka till i säsong 5!!
Förbered dig på AoR2 istället. =)
Vem har den kartan?
Lufsen så klart. Han har ju tänkt ta kvalplaceringen och vinna den för att spela i första divitionen nästa säsong
Genom att dejepete har lagt ner denna säsong så fylls serien ut med bäst placerade som inte åkt ner en serie. Ohc då är det jag kvar i div. 2. om inte benneb snart meddelar att han ska vara med så kommer nog vinnaren av div. 3 upp också.
juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.
Kan bli så men i fotbollen är en nedgradering permanent. Det är där jag hämtade denna regel. Det var så som Assyriska kom upp i allsvenskan. Men kan håla med om att man kanske inte ska hoppa över en division iallafall.
juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.
kan bli så att det kommer en utböling in i division ett istället. Detta om Jonsvoll från Norge vill vara med. Det är svalt intresse i Norge för en ny säsong.
kan bli så att det kommer en utböling in i division ett istället. Detta om Jonsvoll från Norge vill vara med. Det är svalt intresse i Norge för en ny säsong.
ok.. roligt om han vill vara med sa jag kan fa lite revanch...
ok.. roligt om han vill vara med sa jag kan fa lite revanch...
Division 1 karta Spelordning kort fort fog juventino Alexanders Empire Sequential esc chained nej benneb France Sequential flat chained nej GloriousL British Isles Sequential esc chained nej Crash_22 Portugal Sequential no chained nej Steelmind Arctic Sequential no adjacent ja Jonsvoll Canada sequential no chained nej
Division 2 alstergren Discworld Sequential esc unlimited nej Dryorophus BeNeLux Sequential no chained nej Lufsen75 Age of Realms 2 Sequential no chained ja dj_Rolf Brittish Isles Sequential flat chained ja Snögubben Madness Sequential flat unlimited nej bellanoni Portugal Sequential no chained nej
Division 3 lama Brittish isles Sequential flat chained nej KuGelFaNg Age of Realm 1 Sequential no unlimited ja drainyou Brittish isles Sequential no unlimited nej ishamael Classic Sequential esc unlimited nej tokstolle Siege Sequential flat chained nej bjogus Alexanders Empire Sequential esc unlimited ja
Division 4 Snoken Classic Shapes Sequential no unlimited nej Alamopud Classic Sequential flat unlimited nej pela666 France Sequential no chained nej Trician Africa Sequential no adjacent nej Inquisitor BeNeLux Sequential esc chained ja Milamber Nova Brittish isles Sequential flat chained nej
Division 5 ArgoW Age of Realm 2 Sequential no unlimited ja Phlaim Waterloo Sequential no chained ja maheos Classic Sequential flat unlimited nej EckoJ Feudal War Freestyle flat chained ja Ralfbuske Circus Maximus Freestyle esc unlimited nej SinZerius Africa Sequential flat chained nej
Division 6 Thezzaruz Canada Sequential flat unlimited nej van osch Archipelago Sequential esc chained nej pasberg World 2.1 Sequential no chained ja anaximo Asia Sequential esc chained ja
Not: Kommer att vara borta i helgen, fredag till måndag. Ska försöka luska ut vem jag lirar mot och be om anstånd att starta, men det borde väl vara ok hoppas jag.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.