Van Timon hoorde ik over dit toernooi, dat het zo leuk is etc.
Ik las dat iedereen mee kon doen, maar volgens mij zijn jullie nu al begonnen... :?
Als ik nog ergens bijkan hoor ik dat graag!
Ik heb alleen op dit moment geen premium, en kan dus 4 games, maar zit in twee in de slotfase, dus verwacht dat ik zeer binnenkort (enkele dagen) kan joinen, mocht er nog plaats zijn natuurlijk.
nog een vraagje:
wordt er in teams gespeeld of ieder voor zich?
Van Timon hoorde ik over dit toernooi, dat het zo leuk is etc. Ik las dat iedereen mee kon doen, maar volgens mij zijn jullie nu al begonnen... Als ik nog ergens bijkan hoor ik dat graag! Ik heb alleen op dit moment geen premium, en kan dus 4 games, maar zit in twee in de slotfase, dus verwacht dat ik zeer binnenkort (enkele dagen) kan joinen, mocht er nog plaats zijn natuurlijk.
nog een vraagje: wordt er in teams gespeeld of ieder voor zich?
alvast bedankt, Thijs
Ja, je kan er gewoon bij. En het zijn individuele games voor de punten. Zie de uitleg op de eerste pagina. Verder is mijn vraag, wanneer je een slot vrij hebt mij daarvn op de hoogte wilt brengen. Zodat ik je kan indelen in een game en zal je snel je eerste game spelen.
R3 Europe, Game 1878130wachten op spelers * sherkaner * jan1976 * pilot16 * ikhikhikh * Ollie B. Bommel * gangster2b
Noot:
- Jeroen Wo2 is niet meer actief op CC en zal leeterlijk en fuguurlijk vervangen worden door gangster2b.
- Vergeet niet je stem uit te brengen in de poll.
- De Gamesstatistieken. * 7 games zijn begonnen * 1 game is klaar
Statistieken op dit moment:
- BeNeLux League (oude versie) heeft 58 games die zijn aangemaakt. - VCT (nieuwe versie) heeft op dit moment 27 games die zijn aangemaakt. - In totaal zijn er 85 games aangemaakt voor dit toernooi. - 68 spelers zijn actief. - 3 spelers zijn gestopt. - 26 spelers hebben niet gereageerd. - De Veroveraars Club Toernooi bestaat nu uit 97 spelers.
Voorlopig kan iedereen die niet op deze ranglijsten staan blijven joinen. Maar binnenkort zal dat wijzigen. Later hierover meer. Zie meer info Post 1 (op de eerste pagina).
naar aanleiding van de game waar ik nu in speel, Ollie B bommel was er niet en toen is er een vervanger gejoind, dat vcind ik alleen maar beter want dan kunnen we tenminste beginnen, maar hoe werkt het met de punten die diegene verdient?
gangster2b wrote:naar aanleiding van de game waar ik nu in speel, Ollie B bommel was er niet en toen is er een vervanger gejoind, dat vcind ik alleen maar beter want dan kunnen we tenminste beginnen, maar hoe werkt het met de punten die diegene verdient?
thijs
Hij speelt niet als vervanger, maar in plaats van.
Dus de punten die hij verdiend, zal hij ook krijgen.
- De Gamesstatistieken * 7 games zijn begonnen * 1 game is klaar
Op Post 3:
- De ranglijst van de Dutch League * Hieronder de Top 3
Op Post 4:
- De ranglijst van de Belgium League * Hieronder de Top 3
Op Post 5:
- De ranglijst van de Holland League * Hieronder de Top 3
Op Post 6:
- De ranglijst van de Veroveraars Club Trofee * Hieronder de Top 10
Statistieken op dit moment:
- BeNeLux League (oude versie) heeft 58 games die zijn aangemaakt. - VCT (nieuwe versie) heeft op dit moment 27 games die zijn aangemaakt. - In totaal zijn er 85 games aangemaakt voor dit toernooi. - 68 spelers zijn actief. - 3 spelers zijn gestopt. - 26 spelers hebben niet gereageerd. - De Veroveraars Club Toernooi bestaat nu uit 97 spelers.
Voorlopig kan iedereen die niet op deze ranglijsten staan blijven joinen. Maar binnenkort zal dat wijzigen. Later hierover meer. Zie meer info Post 1 (op de eerste pagina).
Noot: - Vernieuw je browser, als je de nieuwe update op Post 3, Post 4 en Post 5 niet ziet - Datum ranglijsten = datum van deze post
R8 - Alexander's Empire, Game 1789710klaar (gedeeltelijk verwerkt in de League)
1. brikb 7 punten (is niet verwerkt in de League)
2. Jansie 5 punten (is niet verwerkt in de League)
3. jan1976 4 punten (is niet verwerkt in de League)
4. MarkW 3 punten (is al verwerkt in de League)
5. Bonvis 2 punten (is al verwerkt in de League)
6. Astro 1 punt (speelt ipv shabba) (is al verwerkt in de League)
Noot:
R8 - Alexander's Empire, Game 1819002klaar (gedeeltelijk verwerkt in de League)
1. Gnome 7 punten (is niet verwerkt in de League)
2. Sir Frost 5 punten (is niet verwerkt in de League)
3. Pjetro 4 punten (is niet verwerkt in de League)
4. g4s racerke 3 punten
5. Demon666 2 punten (is al verwerkt in de League)
6. gertbomber 1 punt (is al verwerkt in de League)
Noot: