Comment on the avatar above you...

Comment games, quizzes, trivia, elimination games, etc...

Moderator: Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.
s.xkitten

Post by s.xkitten »

flash back to childhood before i had to go to school when i would stay home with my dad watching them...
bluereaper

Post by bluereaper »

A beautiful stacker that loves to follow me, and im not complaining at all..come and join me if you will....goergous lady
Last edited by bluereaper on Mon Dec 11, 2006 11:37 pm, edited 1 time in total.
s.xkitten

Post by s.xkitten »

stalker...at least spell it right....cute cute cute cute cute.... :D :D :D :D
bluereaper

Post by bluereaper »

s.xkitten wrote:stalker...at least spell it right....cute cute cute cute cute.... :D :D :D :D

Thank you for catching my mistake, thanks....um for you...... :shock: cute cute cute cute cute..... :D :D :D :D :D :D :D :D :D
UCAbears

Post by UCAbears »

blue will u answer my question in the other htread?
s.xkitten

Post by s.xkitten »

to bluereaper's avatar
cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute
totally makes my day when i see it
XenHu

Post by XenHu »

s.xkitten wrote:to bluereaper's avatar
cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute

I think you just used up the world's supply of the word 'cute'
bluereaper

Post by bluereaper »

UCAbears wrote:blue will u answer my question in the other htread?

Sure thing, what other thread?

And the avatar above me, from excellent movie
DAZMCFC

Post by DAZMCFC »

:? for a tiger to be eating out of a pet bowl it can not be a very good hunter. it must sleep toooo much. :wink:
Image
high score:2765
high place:116
s.xkitten

Post by s.xkitten »

stupid dead eagle making fun of the cutest avatar on the planet... :P
s.xkitten

Post by s.xkitten »

XenHu wrote:
s.xkitten wrote:to bluereaper's avatar

I think you just used up the world's supply of the word 'cute'

oh no, i could go on... :wink:
Sammy gags

Post by Sammy gags »

mines better
s.xkitten

Post by s.xkitten »

then mine, i know you think that...then bluereapers, no, its not...i'm obsessed with it, nothing is better...

umm, some damn sexy girl
bluereaper

Post by bluereaper »

s.xkitten wrote:umm, some damn sexy girl

Dam straight..you described your own avatar pretty well there kitten, and yay im in the top 3 for your list of avatars... \:D/
millej11

Post by millej11 »

cute as a button.
Image
Skittlesandmnms

Post by Skittlesandmnms »

its small so its hard to tell... but i believe its a retarded child.
Vita sine honore vivere not est.
DAZMCFC

Post by DAZMCFC »

Sammy gags wrote:mines better

sammy`s avvy, better than sx kitten and blues.^ not as good as the harrier jump jet :wink:
Image
Rats1973

Post by Rats1973 »

The only team in Manchester! Blue army
XenHu

Post by XenHu »

Rats1973 wrote:The only team in Manchester! Blue army

The oddest avatar I've seen yet :shock:
mandalorian2298

Post by mandalorian2298 »

Shady character with impressive mustache.
Mishuk gotal'u meshuroke, pako kyore.

Image
Talapus wrote: I'm far more pissed that mandy and his thought process were right from the get go....damn you mandy.
DAZMCFC

Post by DAZMCFC »

:wink: i think your only jealous of his moustache because your 1 does not twist up.
Image
bluereaper

Post by bluereaper »

Hey check it out im a 2D character that looks right (pictures right, our left)
s.xkitten

Post by s.xkitten »

ooh, i was waiting for you to post....

cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute cute

i'm obsessed, i swear
edmundomcpot

Post by edmundomcpot »

someone who seams to have a lot of practice on the catwalk
Would you choose supremecy if it lead to isolation?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
P Gizzle

Post by P Gizzle »

soccer logo??
Gridiron Gang- CC's largest Clan!
Post Reply

Return to “Forum Games”