Moderator: Community Team
wicked wrote:uhhh, what am I supposed to be reacting to? and wisee wanted this, not me.
AAFitz wrote:iedereen begint met 1000 punten (en dus 0 potjes gespeeld)
De winnaar neemt alle punten (behalve in terminator) De punten verloren of gewonnen bereken je door de verliezer delen door de winnaarsscore maal 20.
dus jij 1000 punten, ik 1400. Dan krijg ik als ik win ongeveer 14 punten en verlies jij 14 punten.
Als jij wint, dan krijg jij 28 punten en verlies ik er 28.
kortom het levert meer punten op om te winnen van hele goede spelers, maar ja dat is ook het moeilijkst.
nog iets.
Terminator, dan gaan de punten naar diegene die je uitschakeld(of naar jou als jij iemand anders uit het spel weghaalt) gewone spellen leveren alleen punten op voor de winnaar, de rest verliest. In het geval van teamspellen moet je alle punten van het team bij elkaar optellen en dat is wat iedereen krijgt...
ik hoop dat het zo duidelijk is
groetjes
my dutch is fluent...ill do it.......
now watch wickeds reaction...this is what you are asking for...just so you know
Wisse wrote:AAFitz wrote:iedereen begint met 1000 punten (en dus 0 potjes gespeeld)
De winnaar neemt alle punten (behalve in terminator) De punten verloren of gewonnen bereken je door de verliezer delen door de winnaarsscore maal 20.
dus jij 1000 punten, ik 1400. Dan krijg ik als ik win ongeveer 14 punten en verlies jij 14 punten.
Als jij wint, dan krijg jij 28 punten en verlies ik er 28.
kortom het levert meer punten op om te winnen van hele goede spelers, maar ja dat is ook het moeilijkst.
nog iets.
Terminator, dan gaan de punten naar diegene die je uitschakeld(of naar jou als jij iemand anders uit het spel weghaalt) gewone spellen leveren alleen punten op voor de winnaar, de rest verliest. In het geval van teamspellen moet je alle punten van het team bij elkaar optellen en dat is wat iedereen krijgt...
ik hoop dat het zo duidelijk is
groetjes
my dutch is fluent...ill do it.......
now watch wickeds reaction...this is what you are asking for...just so you know
nice copy, you didn't wrote that at allSirSebstar wrote that in this thread http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=13080
and wicked, yes there are actual people who don't understand english and understand dutch, but not much those people are actually not older than 12
but some people do spam, some people post in there while they can't speak dutch and think its funny to spam in a forum what they can't read
Return to Archived Suggestions
Users browsing this forum: No registered users