Op Post 2:
- - De Gamesstatistieken
* 3 games zijn begonnen
* 4 games wachten op spelers
Grtz
MarVal
Moderator: Tournament Directors
Koganosi wrote:Marval. Heeft poizz gereageerd? Want het duurt wel redelijk lang nu. Je kan zien of ie de mail heeft gelezen in je outbox. Kan je vinden via inbox. Anders kan je mis iemand anders erin stoppen. Het duurt nu al ff. Dat ik het weet hoelang het nog gaat duren voordat de game zelfs gedelete wordt.
Urs
Koganosi.
MarVal wrote:Koganosi wrote:Marval. Heeft poizz gereageerd? Want het duurt wel redelijk lang nu. Je kan zien of ie de mail heeft gelezen in je outbox. Kan je vinden via inbox. Anders kan je mis iemand anders erin stoppen. Het duurt nu al ff. Dat ik het weet hoelang het nog gaat duren voordat de game zelfs gedelete wordt.
Urs
Koganosi.
Ja, ik heb japser_be gevraagd of het voor hem mogelijk is de game te joinen. PoizZz is namelijk al 5 dagen niet online op CC. Verder heeft hij geen openstaande games, dus ga er vanuit dat ie niet snel zal joinen.
Verder is jan1976 ook niet meer van de partij. Hij is gebanned door CC. Voor hem ben ik nog op zoek naar een andere speler.
Grtz
MarVal
japser_be wrote:Ik ben er al ingekomen, en ben op zoek naar een 5de overwinning !!! ( ik zou dan de eertse zijn in dit toernooi als ik het goed gezien heb tenminste )
serious_conq wrote:Hee,
Ik heb een tijdje geleden meegedaan aan dit toernooi, maar ben toen gestopt... kan ik nog steeds meedoen?
Grtz,
Serious_conq
japser_be wrote:deze zit er op Game 2591800
ik zal alles later posten, Riazor is gewonnen maar die is op vakantie
Riazor wrote:
simonofhell wrote:hallo iedereen
ik zou graag mee doen met de belgium league
caspertk wrote:ben tijdje geheel inactief geweest en nu op een laag peil (premium ook niet verlengd), maar hou graag een slot vrij voor nieuwe games in dit toernooi.
heb nog 9 games lopen (knap he, zonder premium), maar 8 daarvan zijn escalating dus dat lijkt me geen probleem worden.
Users browsing this forum: No registered users