Moderator: Tournament Directors
MarVal wrote:Lt. Strike wrote:mooi kan ik ook weer een keertje spelen
Ik had je al gePMed voor game 1517465, maar toen had je geen vrije slot open. Ik heb toen sherkaner laten spelen.
Dus als freemium, hou een vrije slot open. Dit weekeinde nieuwe games
Grtz
MarVal
Plien wrote:MarVal wrote:Jeroen Wo2 wrote:Ey, ik wil me graag inschrijven
Ik zal je erbij plaatsen. Hou wel een slot vrij, want eind deze week zullen er weer games worden aangemaakt.
Grtz
MarVal
I can't wait!!!
Lt. Strike wrote:MarVal wrote:Lt. Strike wrote:mooi kan ik ook weer een keertje spelen
Ik had je al gePMed voor game 1517465, maar toen had je geen vrije slot open. Ik heb toen sherkaner laten spelen.
Dus als freemium, hou een vrije slot open. Dit weekeinde nieuwe games
Grtz
MarVal
die had ik dan niet ontvangen
serious_conq wrote:MarVal, ik schrijf me uit voor dit toernooi... ik heb gewoon geen tijd meer voor ConquerClub...
g4s racerke wrote:Marval, wanneer start er een nieuwe game? Heb een slotje vrij gehouden.
Ollie B. Bommel wrote:Dat spel waar ik in zit zit al een poosje te wachten op de laatste speler.
Als die niet gauw kmt ga ik er weer uit, dan kan ik intussen beter een ander spelletje doen.
Ollie B. Bommel wrote:Weety je wat het is. Ik heb een aantal two-player games gespeelt en die gaan hartstikke snel. 3 op een dag. Kijk zon'n spel zou ik in de tussentijd kunnen spelen en als Lt. Strike heeft gejoined ook weer joinen.
Maar je hebt gelijk, die premium komt er aan.
Users browsing this forum: No registered users